Page 3 - Revista Montigalà 2026-a5
P. 3
Gaudiu de la Festa Major!
La Festa Major de Montigalà torna un
any més per oferir als veïns uns dies de
música, ambient festiu i convivència.
Aquestes celebracions formen part de
l’essència de Badalona, una ciutat viva i
dinàmica on molts barris mantenen les
seves pròpies festes gràcies a l’empen-
ta de les entitats i dels veïns que les
fan possibles.
Montigalà també viu aquests dies amb orgull de barri i amb ganes
de compartir moments entre amics, familiars i veïns. Les activitats
programades són una oportunitat per sortir al carrer, retrobar-se i
gaudir plegats d’un bon ambient.
Vull agrair especialment la feina de l’Associació de Veïns de Mon-
tigalà i de totes les persones que col·laboren en l’organització de
la festa. El vostre compromís és imprescindible per mantenir viva
aquesta celebració i continuar reforçant la convivència i el sentiment
de pertinença al barri.
D´altra banda, vull aprofitar aquesta ocasió per explicar-vos que des
del govern municipal continuem treballant per millorar Badalona i els
seus barris, impulsant projectes i actuacions que contribueixin a fer
una ciutat més cuidada, amb millors espais públics i equipaments,
més dinàmica i amb més oportunitats per a tothom.
Us desitjo una molt bona Festa Major de Montigalà. Que gaudiu
d’aquests dies amb alegria, civisme i moltes ganes de passar-ho bé!
Xavier Garcia Albiol
Alcalde de Badalona

